Wednesday 26 June 2013

Lana


Me queda una semana para meterme en un avión e ir a Paris a la feria de Who´s Next. Los niños de vacaciones y el verano ya está aquí. Mudanza a mi nuevo showroom en Madrid y mil cosas más. Me llevo la cámara a Paris para fotografiar lo que me guste, y luego enseñaroslo. Siento si estoy algo despistada con el blog. Os deseo a todos un buen verano, que disfrutéis mucho de estos días especiales.

In one week I will be in a plane to Paris Who´s Next fair. Kids are on vacations and summer is here. Moving soon to my new Showroom and many other exciting stuff. I will bring my camara to Paris so I can show you after the things I like. Sorry if I am a bit unfocused with the blog. I wish you all a wonderful summer, I hope you enjoy these special days.


No comments:

Post a Comment