Friday 28 September 2012

Yawar











Hoy es un día triste, ha fallecido una persona importante para mi. Serán días de dolor pero me quedo con lo que va a perdurar, el recuerdo de un hombre fascinante, lleno de vida, de ilusiones cumplidas, con una escuela en Pakistan para los trabajadores de una fabrica de alfombras. Se ahi salen estudiantes que tienen una vida digna y gratificante. Un hombre cuyas palabras siempre me producían admiración y sobre todo inspiración. Siempre me animaba a seguir a delante con Verdeagua y no dejarme vencer por las dificultades. Hoy pienso que la vida es corta y frágil, pero que como digo siempre. merece la pena.

Today is a sad day, someone very important for me has died. Days of pain will come, but most of all what will continue is the memory of a fascinating man, full of life, illusions that became reality, a school in Pakistan for the children of a factory workers. From that school come out doctors, teachers and women with dignity and a future. A man whose words always came to me as inspiration, and whom I admired very much. He always told me to go further with Verdeagua and do not let problems stop me. Today I feel life is short and fragile. But as I always say, it is really worth it.

No comments:

Post a Comment